13 Ağustos 2012 Pazartesi

HERBALİFE İLE SAĞLIKLI YAŞAM VE BESLENME




HERBALİFE İLE SAĞLIKLI YAŞAM VE BESLENME






 Geçtiğimiz günlerde Senem arkadaşımın öncülüğünde EKS Mutfak Akademisi'nde sağlıklı beslenme ve yaşam adına Herbalife'ın düzenlemiş olduğu Workshop'una katıldım.Şunu öncelikle söylemeliyim ki EKS Mutfak Akademisi bu tür etkinlikler için harika bir yer.Bu arada Senem arkadaşımın daveti üzerine ilk kez bir workshopa katıldım.Katıldığım ilk workshopunda bütün insanlar için çok önemli olan sağlıklı beslenme olmasıda ayrıca çok güzeldi.Bu konuda Herbalife çok güzel eğlenceli ve eğitici bir etkinlik düzenledi.



Eks Mutfak Akademisi'nin o güzel bahçesinde Serap Hnm ve Herbalife yetkilileri bize Herbalife'ın farklı meyve ve bitkilerinden oluşan soğuk çaylarından ikramda bulundular.Ben öncelikle hem görüntüsü hemde tadıyla farklı aloe vera içeceğini denedim ve bayıldım.Hem hafif bir tatlılık, hem de ara ara bir ekşimsi tat vermesiyle işte tam bana göreymiş diye düşündüm:)

Herbalife sağlıklı beslenme adına pratik yemek tariflerinden oluşan bir yemek kitabı çıkarmış.Bizde katılımın yoğun olması nedeniyle nerdeyse bu tariflerin çoğunu denemiş olduk.Bütün tarifler Herbalife ürünleri ile yapılıyor.İlk kez katılmama rağmen övünmek gibi olmasın jambonlu tavuk rulom favori oldu ya da bana öyle geldi :)    Tabi ki sunum konusuında Senem arkadaşımın büyük katkısı vardı.Domates çorbasından, makarnalara,balıklardan,ekmeklere,tatlılardan,grissinilere ve birçok sostan yapılmış harika tarifler ortaya çıktı.

                                                          Herbalife Yemek Kitabı

Fesleğenli hindi janbonlu tavuk rulo 

Son olarak tabi ki yapılan bütün bu güzel tarifler Eks Mutfak Akademisi'nin o güzel bahçesinde bütün blogger arkadaşlarla keyifli bir şekilde yedik :)Hepsi harikaydı... Başta Serap Hnm. ve Herbalife yetkililerine ve Eks Mutfak Akademisi çalışanlarına bu güzel etkinlik için teşekkürler...


Hiç yorum yok: